Antud dokument määratleb internetipoe www.upgreat.ee külastaja ehk Ostja ja selle haldaja UPGR8 OÜ ehk Müüja vahel e-poest kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid. E-poest tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tellimuse tingimustega tutvunud ja on nendega nõus.
Tootevalik ja hinnad
Ostja saab internetipoes toodetega tutvuda lugedes toodete lühikirjeldusi ja vaadates illustratiivseid pilte. Kui Ostjal on vaja toote kohta enne tellimisotsuse langetamist täpsustavat informatsiooni siis on Ostjal võimalus pöörduda internetipoe klienditoe poole.
Kõik internetipoes esitletavad hinnad on toodud Eurodes ja need sisaldavad käibemaksu.
Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi ja oma toodete hindasid muuta ühepoolselt. Hinnakujunduse muudatused jõustuvad hetkest, mil teave esitatakse lehel upgreat.ee
Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
Kauba kohaletoimetamine
Müüa saadab tellitud tooted ehk Kauba Ostjale pärast makse laekumist. Kui Kaup on valmis saatmiseks, saadab Müüja Ostjale e-maili kinnitusega ja juhiseid, kuidas postisaadetist kätte saada.
Tarneaeg:
- Kui tellitud kauba asukoht on “Tallinn | UPgreat T1” või “Tallinn | UPgreat lasnamäe centrum” või “Riia | UPgreat SĀGA T/C” , kehtivad pakiautomaadi vahendusel tellitud kaubale “Kiire Tarne” tingimused. Klient saab kauba soovitud kohas kätte kahe kuni kolme tööpäeva jooksul.
PS! kehtib juhul kui toote juures pole märgitud pikem tarneaeg. - Kesklaost tellitud toodetele ei kehti “Kiire tarne” tingimused! Palume arvestada, et tarneaeg võib varieeruda. Üldjuhul tarneaeg kolm kuni viis tööpäeva.
Ostjal on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise võimaluste vahel:
• SmartPOST/Omniva pakiautomaadid Eestis – hind alates 3,90 eur
• Kulleriga ukseni Eestis – hind alates 7€
• Tulla ise poodi järele – tasuta
Tellimuse vormistamine ja tasumine
Kui Ostja on kindel, et toode talle sobib, siis saab Ostja toote lisada ostukorvi ning vormistada tellimuse klikkides lingile „Vormista tellimus”. Kui Ostja täidab tellimisvormi, saadetakse talle automaatselt tellimusvormil määratud e-maili aadressile tellimusekinnitus /arve või suunatakse edasi tasuma vastavalt Ostja poolt valitud eelistusele.
Ostja saab internetipoes tellimuse eest tasuda:
- Pangaülekandega
- SEB panga pangalingi vahendusel
- Swedpanga pangalingi vahendusel
- LHV pangalingi vahendusel
- Luminor pangalingi vahendusel
- COOP pangalingi vahendusel
- Citadele pangalingi vahendusel
- Revolut pangalingi vahendusel
- Krediitkaardiga
- Kaardimaksega
- Google Pay-ga
- Apple Pay-ga
- ESTO järelmaksuga
- Telia järelmaksuga
- Inbank järelmaksuga
Ostja vormistaud tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole ja Müüja on asunud tellimust täitma.
Kauba tagastamine
Ostjal on 14 päeva jooksul õigus kaupa vahetada või raha tagasi küsida.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada Müüjale avaldus koos arve koopiaga e-posti aadressile info@upgreat.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
- Ostjal on õigus tellimus tühistada ka enne makse sooritamist. Sellest tuleb teavitada kirjutades info@upgreat.ee vastavasisulise avalduse.
Kauba tagastamine toimub Müüja kulul ning Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt arve alusel saadud tasud, muuhulgas Ostja kantud asja kättetoimetamise kulud. Ostja tagastab kauba nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Kui tellitud kaup ei vasta tellimusele, siis vahetuse- ja tagastuskulud kannab Müüja. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Ostjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kuidas kaupa tagastada?
- Valige enda jaoks sobib transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus.
- Pakkige kaup
- Lisage palun kaasa tagastuse põhjus.
Kulleriga saates:
Aadressaat: UPGR8, Mustakivi tee 13, Tallinn 13912, Eesti
Telefoni number: +372 600 1449
Smartpostiga saates:
- Sihtkoht: Lasnamäe Centrum Kaubanduskeskus
Telefoni number: +372 56865748
- Kontaktisiku kohale palume märkida: UPGR8 e-poe tagastus
Oluline
- Oluline lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoni number.
- Kauba palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).
Tagasiostu teave
Protsesside selgitus ja vastused korduma kippuvatele küsimustele seoses Upgreat tagasiostuga. Loe lisaks: SEADMETE TAGASIOST
Garantiitingimused
Upgr8 OÜ garantii kehtib vaid juhul, kui annate seadme üle koos ostudokumendiga, mis väljastati seadme esmasel ostmisel.
Lisaks ei kata see garantii füüsilisi kahjustusi, nagu mõlgid, praod, veekahjustused ja kulumine.
Loe lisaks: GARANTII TINGIMUSED
Loe lisaks: TELLIMISE TINGIMUSED
Muud tingimused
- Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Müüja teeb sellises olukorras kõik võimaliku, et lahendada küsimus Ostjale nii kiiresti kui võimalik.
- Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüja õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.