• Garantii 3 kuud
  • Võimalus saata postiga
  • Sertifitseeritud tehnikud
  • Lühikesed tähtajad

Apple seadmete hooldus ja remont

Meie soov on anda Apple seadmetele uus elu. Teeme remonditöid kvaliteetselt ja utiliseerime vanad osad loodust säästvalt. Seadme remontimine, uue ostmise asemel, hoiab kokku rohkem kui 20 kg CO2 emissiooni ja säästab loodust. Pakume hooldusteenuseid Apple iPhone ja Apple Mac seadmetele. Meie remondivõimekus on vahetada suuremaid osi nagu aku või tagaklaas originaali vääriliselt. Täpsema teenuste kirjelduse ja hinnakirja leiad allpool.

UPGREAT on Eesti kapitalil põhinev ettevõte ja kuulub koos iDeal ja Valge Klaar kaubamärkidega samasse gruppi. Oleme Eesti suurim kasutatud ja renoveeritud Apple seadmete müüja Eestis.

Uuri lisaks

Konsultatsioon – alates 15€ sõltuvalt kulunud ajast

Vea tuvastus – 15€

Korraline hooldus – Tolmupuhastus, reklaamvara eemaldus ja ülevaatus – 25€

Riistvara hooldus – Tolmupuhastus ja termopasta vahetus – 45€

Diagnostika tasu ei tule, kui teostatakse remont.

Tarkvaratööd – alates 20€ sõltuvalt töö iseloomust

Andmete kopeerimine ja päästmine – alates 20€ sõltuvalt töö iseloomust

Emaplaadi remont – alates 49€ sõltuvalt töö iseloomust

* Hinnakirjaväliseid töid teostatakse tunnihinna alusel 49 €/h
* Varuosa hinnad võivad muutuda vastavalt saadavusele. Mudelite ja tööde kohta mida kirjas pole küsida hinnapakkumist
* Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%

Upgreat “Hooldus ja remonditööd” hinnakirjaga tutvumiseks vajutage Teie poolt soovitud kategooriale:

iPhone remont

MacBook Pro remont

MacBook Air remont

iPad remont

Watch remont

 

  1. Tee oma seadmest tagavarakoopia.
  2. Lülita välja Find My funktsioon või logi seadmes iCloudist välja.
  3. Eemalda seadmelt parool/ekraani lukk või saada parool meile eraldi hooldus@upgreat.ee aadressile.  Arvuti puhul loo hooldustöö jaoks eraldi kasutajakonto.
  4. Eemalda seadmelt kõik lisad – kaitseklaas, ümbrised, SIM kaart jne.

Juhend Find My iPhone välja lülitamiseks

Unustasid oma Apple ID kasutaja ja/või parooli?

Proovige taastada järgides neid juhiseid või helistage rahvusvahelisele Apple toele: 8000 044 333.

Lisainfo Apple seadmete hoolduse ja garantii kohta:

https://support.apple.com/et-ee

Kuidas saata oma seade hooldusesse

  1. Vormista hooldustoote saatmine e-poes ja vali sobilik pakiautomaat.
  2. Saadame Sulle karbi pakiautomaati, millega saad enda seadme turvaliselt meile saata. Seadme võid saata meile ka iseseisvalt, tasudes saatmiskulud.
  3. Paki oma seade turvaliselt. Saada pakk tagasi sama koodiga, millega avasid automaadi.
  4. Märgi tellimuse vormistamisel vea kirjeldus.
  5. Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
  6. Saadame sulle pakkumise ja selle kinnitamisel teostame töö.
  7. Peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi.

Palume arvestada seadme saatmisel

  1. Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on 1-2 tööpäeva.
  2. Palume arvestada, et paki saatmine ja vastuvõtmine lisab hooldustööle 1 või 2 tööpäeva.
  3. Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
  4. Hooldustöö soov ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna.
  5. Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega.
  6. Palume võtta maha Find My funktsiooni. Kui see on aktiivne ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Juhend Find My iPhone välja lülitamiseks

Täpsem info saamiseks palun helistage +372 6001120 või kirjutage meile hooldus@upgreat.ee.

Hoolduse tingimused

Teostame kõiki Apple seadmetega seotud remonditöid. Garantiitöid teostame ainult Upgreat poolt müüdud toodetele.

Tuues seadme hooldusesse nõustute hooldustöö vastuvõtu tingimustega:

  1. Arve tasumine on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.
  2. Vedeliku-, elektrilise-, niiskus- ja/või mehhaanilise kahjustusega seadet hooldatakse vaid tasulise tööna, kusjuures nimetatud kahjustuse korral võib:
    2.1. hoolduse käigus ilmneda, et seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.
    2.2. hoolduse ajal seade täielikult rikneda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.
    2.3. peale hooldust seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on seade kahjustunud.
  3. Tulenevalt hooldustööde eripärast ei garanteerita kliendile andmete säilimist.
  4. Upgreat ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.
  5. Upgreat ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.
  6. Remonditööle ja remonditöös kasutatavatele varuosadele kehtib 90-päevane garantiiaeg.
  7. Tuues või saates postiga seadme Upgreat hooldusesse, mõistab klient hoolduse tingimusi ja nõustub nendega.
  8. Palun pange tähele, et peale remonditöid ei pruugi toode enam säilitada oma esialgset veekindlust, mistõttu soovitame erilist tähelepanu pöörata selle kasutamisele niisketes tingimustes.

Upgreat võtab endale kohustuseks kaitsta klientide privaatsust. Seetõttu oleme loonud privaatsuspoliitika põhimõtted, milles käsitleme kliendiandmete kogumist, kasutamist, edastamist, avaldamist ja talletamist. Oleme hoolsad, et meie tegemised oleks kooskõlas Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega. Järgnevates lõikudes tutvustame lähemalt meie privaatsuspoliitikat.

Sinu andmete kogumine ja kasutamine

Isikuandmed on Sinu kui füüsilise isikuga otseselt või kaudselt seostatavad andmed, mida Upgreat kogub ja töötleb isikuga seotud lepingu täitmiseks, ühenduse saamiseks või seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks. Isikuandmed, mida Upgreat kogub, võivad sisaldada: nime, isikukoodi, aadressi, telefoninumbrit, postiindeksit, e-posti aadressi.

Isikuandmeid võime koguda järgneval viisil:

  • Hooldustöö registreerimisel meie esindus(t)es või veebikeskkonnas.
  • Tehnilise päringu saatmisel meie e-posti aadressile.
  • Kontaktandmete sisestamisel meie veebisaidile.
  • Veebisaidi kasutamisel küpsiste (cookies) kaudu.
  • Ostu, tellimuse või hinnapäringu teostamisel meie poes, e-poes või läbi e-posti.

Isikustamata andmete kogumine ja kasutamine

Võime koguda ka isikustamata andmeid, need on andmed, mida ei saa siduda ühe kindla isikuga. Selleks võivad olla andmed tegevuse või aktiivsuse kohta meie veebisaidil, mida kogutakse statistika ja klientidele parema teenuse pakkumise eesmärgil. Privaatsuspoliitikas käsitleme selliseid andmeid kui isikustamata andmed.

Sinu andmete kasutamine, säilitamine ja kustutamine

Isikuandmeid kasutame Sinu hooldustöö kohta sulle teavituste saatmiseks, Sinuga kontakteerumiseks seoses Sinu tellimuse või päringuga ning tooteuudistest ja kampaaniatest teavitamiseks. E-kirjaga edastame muuhulgas ka pakkumisi, mis ei ole edastatud üheski teises vormis ja on kättesaadavad vaid sel viisil. Kui Sa ei soovi olla meie uudiskirja loendis, et olla kursis tooteuudiste või pakkumistega, võid sellest igal ajal loobuda, ning ennast adressaatide hulgast eemaldada. Vajadusel kasutame andmeid ka Sulle erakordsete teadete saatmiseks seoses tootja poolt väljastatud ohutustegurite või tagasikutsumisprogrammidega.

Kogutud isikuandmeid kasutame ka Sulle kauba kohaletoimetamiseks ja Sinu ees võetud kohustuste täitmiseks.

Nõustudes Upgreat privaatsuspoliitika tingimustega annad meile nõusoleku töödelda Sinu andmeid. Selle nõusoleku saad alati tagasi võtta kirjalikus vormis avalduse esitamisega elektroonilisel või füüsilisel kujul. Nõusolekust ei saa paraku loobuda tagasiulatuvalt.

Seoses Sinu hooldustööga töötleb Upgreat isikuandmeid ka läbi kolmanda osapoole poolt hallatud veebikeskkonna (hooldusbaasi), mille andmeid talletav server asub Euroopa Liidus. Kolmandaks osapooleks võib olla ka lepingupartner, kelle ülesandeks on finantsteenuse pakkumine või kauba transportimine kliendini. Isikuandmeid säilitab Upgreat kuni 5 aastat alates viimasest tellimusest või hooldustööst. Andmete hoiustamisel lähtume ka raamatupidamise seaduse nõuetest. Kui soovid, et kustutaksime Sinu andmed meie infosüsteemist, võid esitada selleks avalduse kohapeal või kirjutada meile info@upgreat.ee Koos andmete kustutamisega lõppevad ka kõik teile ette nähtud personaalsed soodustused.

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Upgreat kasutab kõiki abinõusid (sealhulgas tehnilised, füüsilised ja halduslikud) Sinu isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete töötlemiseks on olemas vaid selleks volitatud isikutel. Teeme kõik Sinu isikuandmete lekkimise vältimiseks, kuid kui arvad, et on oht, et Sinu andmed on lekkinud, teavita meid sellest koheselt, et saaksime aidata kahjusid hoida võimalikult madalal. Nõudmisel võime esitada Sinu andmeid Andmekaitse Inspektsioonile või teistele jõustruktuuridele. Kõik Upgreat veebilehel, e-poes ja hoolduse andmebaasis olevad andmed on krüpteeritud ning neid käsitletakse kui konfidentsiaalset teavet.

Privaatsuspoliitika tingimused

Upgreat jätab endale õiguse muuta privaatsuspoliitika tingimusi, teavitades sellest kliente. Lubame, et meie privaatsuspoliitika eesmärk on Sinu andmete kaitse ning me tagame alati selle turvalisuse, parimal võimalikul viisil. Me ei müü kliendiandmeid kunagi teistele osapooltele ning ei kasuta neid õelatel eesmärkidel. Kõiki Sinu andmeid või seda privaatsuspoliitikat puudutavates küsimustes palume pöörduda aadressil info@upgreat.ee

Kui tunned, et Sinu õigusi seoses isikuandmetega on rikutud, anna meile palun sellest teada, kuid vajadusel on Sul õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni poole. Andmekaitse Inspektsioon on riiklik asutus, kelle eesmärk on lahendada pöördumised seoses isikuandmete kaitsega või täiendava info saamiseks.
*Kliendiandmete vastutavaks töötlejaks on UPGR8 OÜ, kellele kuulub bränd Upgreat.

Meie koostööpartnerid

Mida kliendid meist räägivad

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.