Hoolduse tingimused

Teostame kõiki Apple seadmetega seotud remonditöid. Garantiitöid teostame ainult Upgreat poolt müüdud toodetele.

Tuues seadme hooldusesse nõustute hooldustöö vastuvõtu tingimustega:

  1. Arve tasumine on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.
  2. Vedeliku-, elektrilise-, niiskus- ja/või mehhaanilise kahjustusega seadet hooldatakse vaid tasulise tööna, kusjuures nimetatud kahjustuse korral võib:
    2.1. hoolduse käigus ilmneda, et seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.
    2.2. hoolduse ajal seade täielikult rikneda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.
    2.3. peale hooldust seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on seade kahjustunud.
  3. Tulenevalt hooldustööde eripärast ei garanteerita kliendile andmete säilimist.
  4. Upgreat ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.
  5. Upgreat ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.
  6. Remonditööle ja remonditöös kasutatavatele varuosadele kehtib 90-päevane garantiiaeg.
  7. Tuues või saates postiga seadme Upgreat hooldusesse, mõistab klient hoolduse tingimusi ja nõustub nendega.

Mida kliendid meist räägivad

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.